Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 21
  1. #1
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.778
    Thanks
    3.301
    11.388 waarderingen in 5.132 posts

    Planning 31 december

    Het is nog steeds niet duidelijk of de regels qua afsteektijden nu wel of niet worden gewijzigd maar toch de vraag hoe jou dag er uit gaat zien. Heb je al iets in gedachten etc.

    Deel het hier

    Met dank aan het lid Kloesje, die vroeg mij dit topic aan te maken.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid maxwell96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.460
    Thanks
    206
    590 waarderingen in 175 posts
    Ik begin om 10u met knalvuurwerk (zowel Nederlands als Belgisch). Naarmate het donkerder wordt, steek ik meer siervuurwerk af.
    Gelukkig 2024!

  4. #3
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    693 waarderingen in 168 posts
    Rond 10 uur kom ik me bed uit. Bakje koffie en even lekker ontbijten. Dan nog even ongestoord naar de supermarkt lopen zonder dat ik een knal hoor (heerlijk ). Dan even naar me maat even een klein doosje halen met een sieraad erin Rond 13.00 Oliebollen gaan bakken in de schuur. Deel van me vuurwerk in de auto gooien en naar me ouders brengen, weer terug naar huis auto weer vol vuurwerk gooien en nog een keer op en neer rijden. Dan het laatste vuurwerk in de auto met schietkist, sieraad in me zak, brandblusser, afzetlint, bedrading, tape, ti-wraps, hamer, Tentharingen, combitang en me hoofdlampje mee. Rond 17.00 naar me ouders, bij aankomst even een fluitbak wegzetten . Dan rond 18.00 even wat cakes weg knallen savonds ook nog enkele cakes. Rond 22.30 Naar buiten om me show klaar te zetten. Om 00.00 HAPPY NEW YEAR dan aan me schoonvader de hand van zijn dochter vragen om vervolgens het aan het vrouwtje te vragen. rond 00.20 KNALLEN met show +- 20min, daarna de restanten even wegknallen en de boel bij mekaar rapen en de fik erin. Volgende dag even opvegen en klaar.

  5. Deze 9 gebruikers waarderen fireworkfreak24 voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfreak24 Bekijk bericht
    Rond 10 uur kom ik me bed uit. Bakje koffie en even lekker ontbijten. Dan nog even ongestoord naar de supermarkt lopen zonder dat ik een knal hoor (heerlijk ). Dan even naar me maat even een klein doosje halen met een sieraad erin Rond 13.00 Oliebollen gaan bakken in de schuur. Deel van me vuurwerk in de auto gooien en naar me ouders brengen, weer terug naar huis auto weer vol vuurwerk gooien en nog een keer op en neer rijden. Dan het laatste vuurwerk in de auto met schietkist, sieraad in me zak, brandblusser, afzetlint, bedrading, tape, ti-wraps, hamer, Tentharingen, combitang en me hoofdlampje mee. Rond 17.00 naar me ouders, bij aankomst even een fluitbak wegzetten . Dan rond 18.00 even wat cakes weg knallen savonds ook nog enkele cakes. Rond 22.30 Naar buiten om me show klaar te zetten. Om 00.00 HAPPY NEW YEAR dan aan me schoonvader de hand van zijn dochter vragen om vervolgens het aan het vrouwtje te vragen. rond 00.20 KNALLEN met show +- 20min, daarna de restanten even wegknallen en de boel bij mekaar rapen en de fik erin. Volgende dag even opvegen en klaar.
    Beloofd een mooie dag te worden! Je weet wel zeker dat ze niet af en toe op het forum kijkt?

  7. Deze 2 gebruikers waarderen JeRe voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid Killerbee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2009
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    182
    Thanks
    28
    95 waarderingen in 44 posts
    Heeee Fireworkfreak24! Heeeeeeeeeel veel succes om 00.00, hopelijk met een prachtig antwoord. Erg gaaf om zo iets te doen tijdens oude&nieuw! Zet hem op!
    Stoken tot je er bij neervalt!

  9. Deze gebruiker waardeert Killerbee voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Overdag lekker vuurwerk verkopen, de winkel sluit om 17u. Dan snel naar huis om voor te bereiden met wat freaks om een leuke opening te verzorgen om 18.00
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  11. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2014
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    116
    Thanks
    42
    133 waarderingen in 45 posts
    Om mee te beginnen, uitslapen! Hopelijk lukt dat want het zal wel een lange nacht worden. Dit jaar veel vrienden over de vloer, overdag oliebollen bakken en wat cat. 1 afsteken. Dan komt de catering het eten brengen en leg ik een goede bodem.

    Daarna wat stoken en dan naar binnen er een feestje van maken, om 00:00 uur helemaal los gaan en daarna in de kroeg mag ik ook eindelijk drinken, en dat zal het tempo van de Happy Thunder Q hebben ben ik bang.

    En dan is het weer voorbij, helaas niet vanaf 10:00 uur dit jaar. Maar mocht ik het overdag niet meer kunnen houden rij ik wel het dorp uit en stook ik in de weilanden. Niemand tot last en dit zullen dan toch maar een aantal cakes zien. Dat zien we dan wel weer.

  12. #8
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    693 waarderingen in 168 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
    Beloofd een mooie dag te worden! Je weet wel zeker dat ze niet af en toe op het forum kijkt?
    Nee hoor die kijkt hier niet mee op het forum, weet ik 100% zeker. 2 van mijn favoriete bij elkaar op 1 dag, mooier kan ik het niet hebben . Hopelijk zeg ze ja. ACH wat dan nog, vuurwerk gaat dan toch nog wel de lucht in

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killerbee Bekijk bericht
    Heeee Fireworkfreak24! Heeeeeeeeeel veel succes om 00.00, hopelijk met een prachtig antwoord. Erg gaaf om zo iets te doen tijdens oude&nieuw! Zet hem op!
    THNX!!!

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfreak24 Bekijk bericht
    Nee hoor die kijkt hier niet mee op het forum, weet ik 100% zeker. 2 van mijn favoriete bij elkaar op 1 dag, mooier kan ik het niet hebben . Hopelijk zeg ze ja. ACH wat dan nog, vuurwerk gaat dan toch nog wel de lucht in



    THNX!!!
    Mooi man, heb er zelf ook aan gedacht om met oud en nieuw te doen, maar dan verwacht ze het dus is minder speciaal. Maar vraag je om 0;00 eerst om de hand en daarna pas haar waar ze bij is?


    Mijn dag gaat als volgt. Lekker uitslapen, uurtje of negen eruit, klaarmaken, vuurkorfje naar buiten en aansteken. Carbidbussen naar buiten en lekker knallen rond uurtje of elf onder het genot van een verse oliebol van mijn vader. rond uurtje of vier zijn we meestal kapot haha.

    daarna lekker douchen en beetje stoken, singleshots etc. zorgen dat vuurwerk op de goede plaats staat, en s avonds feestje bij vrienden en daar het vuurwerk de lucht in.

  14. #10
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    693 waarderingen in 168 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBonbridge Bekijk bericht
    Mooi man, heb er zelf ook aan gedacht om met oud en nieuw te doen, maar dan verwacht ze het dus is minder speciaal. Maar vraag je om 0;00 eerst om de hand en daarna pas haar waar ze bij is?


    Mijn dag gaat als volgt. Lekker uitslapen, uurtje of negen eruit, klaarmaken, vuurkorfje naar buiten en aansteken. Carbidbussen naar buiten en lekker knallen rond uurtje of elf onder het genot van een verse oliebol van mijn vader. rond uurtje of vier zijn we meestal kapot haha.

    daarna lekker douchen en beetje stoken, singleshots etc. zorgen dat vuurwerk op de goede plaats staat, en s avonds feestje bij vrienden en daar het vuurwerk de lucht in.
    Het liefst wil ik het vragen aan me schoonvader waar niemand bij is, dus dat het voor haar ( en de rest op me schoonpa na) echt een verassing is.

    Denk niet dat ze het verwacht, heb al vaker me schoonouders en ouders bij elkaar getrommeld en toen verwachte ze het, maar de laatste tijd niet meer.

  15. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfreak24 Bekijk bericht
    Het liefst wil ik het vragen aan me schoonvader waar niemand bij is, dus dat het voor haar ( en de rest op me schoonpa na) echt een verassing is.

    Denk niet dat ze het verwacht, heb al vaker me schoonouders en ouders bij elkaar getrommeld en toen verwachte ze het, maar de laatste tijd niet meer.
    Gewoon even een keer met 'm afspreken deze maand!

  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    dacht al, eerst je schoonvader vragen en dan daarna je vriendin. Mijn broer ging met een doosje eieren naar zijn schoonvader om te vragen. Komt vast nog wel een moment dat hij alleen thuis is. succes en filmen die show natuurlijjk

  17. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Ik heb nog geen idee hoe of wat allemaal die dag. Moet eerst de zin bij elkaar zien te rapen want die is op dit moment ver te zoeken. Helaas.

  18. #14
    VWC-Lid xclewsive's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    246
    Thanks
    39
    290 waarderingen in 72 posts
    De hele dag feesten! Vanaf 1400 in Maassilo naar Bakka'na Owhru Jahri party tot uurtje of 1900/2000. Daarna naar huis, waar de hele familie al lekker aan het eten, drinken en stoken is. Denk rond een uur of 2100 the thunderking 100sh en Sirius afschieten. Misschien dat ik nog een cakebox(big momma?) extra erbij haal om die in de vooravond te stoken

  19. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Ik kom uit de nachtdienst, dus eerst slapen tot 12.00 uur, eruit douchen eten en dan de bestelde oliebollen hallen en dan boodschappen doen. Dan mijn vrouw uit het werk halen, naar familie, traditie om daar lekker zelf gemaakte oliebollen te eten, dan gezellig dineren met de familie, het zal dan ongeveer 18.00 uur geweest zijn en dan buiten wat tk en een mooie cake afsteken.


    naar huis vrienden ontvangen en dan een gezellige avond ervan maken, beetje vuurwerk voor 12 uur en dan om 12 uur los. Dus gek genoeg voor mij maakt de 18.00 uur regeling niet uit. Wel sneu voor de jeugd. Gek genoeg geeft mijn zoon geen bal om vuurwerk, wel jammer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •