Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 94
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Berichten
    108
    Thanks
    6
    117 waarderingen in 42 posts
    Zo maar is in de auto stappen, heb er zin in!
    Alle producten die ik wil hebben en/of waar ik over twijfel worden geschoten, kan ik daarna gelijk m'n bestelling plaatsen, met 15% korting en extra gratis vuurwerk. Wat wil je nog meer?

  2. #47
    VWC-Lid Toffifee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2013
    Berichten
    49
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Was weer goed.. maar wat was die wind koud joh.
    Wonderfull world van Royal was mijn favoriet

  3. Deze 5 gebruikers waarderen Toffifee voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ben toch zeer benieuwd naar de Big Box want die stond ook op de schietlijst! Iemand een reactie misschien?

  5. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Pyromaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2012
    Berichten
    67
    Thanks
    66
    21 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Ben toch zeer benieuwd naar de Big Box want die stond ook op de schietlijst! Iemand een reactie misschien?
    ik persoonlijk vond die tegen vallen saaie effecten en niet zo'n harde burst en duurde ook niet zo lang

  7. #50
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    zo, ben net thuis aangekomen. maar nu ben ik eerst benieuwd: wij hadden echt de grootst mogelijke moeite om daar verzeild te raken! we hadden een smartphone op de routeplanner via google maps ingesteld. komen we op de plek van bestemming die maps aangaf: een of ander gehucht genaamd koningslust?! dus wij opnieuw het adres ingetikt: weer hetzelfde! toen maar gewoon milheeze ingetikt, moesten we, om 19:48, nog een half uur rijden! en uiteindelijk zagen we het eerste salvo shells vanaf een of andere provinciale weg de lucht in vliegen. toen we eenmaal op de plek van bestemming waren zag ik nog net de triumph de lucht in schieten. alleen stonden we helemaal aan de andere kant van het schiet veld.. waren er meer die dit hadden?

    de show was verder erg lekker! ook al zagen we het van een veeeel grotere afstand dan de bedoeling was. ik heb de originals brutal box gelukkig gezien, waar ik erg over te spreken ben! kan niet wachten om dat beestje in de straat te zien verder wel meerdere producten gezien die bevielen, maar door de veeel grotere afstand was het onmogelijk de omroeper te horen.. (ik ga er van uit dat die er was) maar misschien als er nog wat goeie films geupload worden dat ik er nog wel uit kom welke producten dat waren.

    dan die finale! die werd een stuk dichter naar ons toe geschoten, dat was dus echt genieten! dikke shells, mooie tails, en hele mooie effecten! volgend jaar maar zorgen dat we een half uurtje extra tijd hebben om op de juiste plek geïnstalleerd te raken.

    wel dikke complimenten voor de show! kunnen velen nog een puntje aan zuigen!
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  8. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Hadden hetzelfde probleem om daar verzeild te raken. Ook eerst naar een plaats gestuurd 25 minuten verder. Maar uiteindelijk om 20.15 gearriveerd. Demo vanaf de weg(bij de parkeerplaats) bekeken. Was prima te volgen. Alles vies mij tegen op de cakeboxen van Zena en Wonderfull World van Royal na. Deze kwam nu duidelijk beter over dan op de winkeliersdemo. De Ano heaven four is iets aangepast? De Big box viel tegen. Plofjes en magere boeketten. Soms zaten er leuke stukken in, maar dit weegt niet op tegen de prijs. Ook van de Katan Boxen had ik meer verwacht. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook wel te hoog. Weet nu in ieder geval wat ik niet wil kopen ;)
    Demo zat verder goed in elkaar en mooie eindshow.

    (weet iemand welke knalcakes er tussendoor werden afgestoken?)

  9. Deze gebruiker waardeert vuurwerk-freak voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Als eerste, de beelden zijn dus echt zwaar verkl**t dus dat is jammer.

    Ten tweede was het schieten niet helemaal top geregeld. Communicatie tussen omroepster en de schieters. + met de hand schieten? Doorlont boxen? Die pauzes? Maar 2 boxen gingen vloeiend...

    Daarbij ben ik het eens met Achmed de terrorist hierboven. Man man, wat viel alles zwaar tegen? Heel sporadisch zat er wat leuks tussen wat ook goed klapte, maar vond de rest nogal mager.
    Vond de New Moon er minder uit zien, aantal andere cakes waren ook dermate slecht.
    Enige die mij verbaasd heeft was eentje van €230,- Royal Ultimate.

    Misschien verwachtingen te hoog, wellicht de kou waardoor me vingers eraf vroren en ik het niet zocht. Ik weet het niet, de wauw factor niet echt gehad.

    Eindshow niet echt kunnen volgen, was aan t praten met iemand de hele tijd... Nouja, zag er vrij prominent uit.

    Maar de koffie was goed!!!

  11. #53
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Hoe waren die nieuwe cakes van Rubro dan?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  12. #54
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    post kan weg!
    075 zaantjee

  13. #55
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromaas Bekijk bericht
    ik persoonlijk vond die tegen vallen saaie effecten en niet zo'n harde burst en duurde ook niet zo lang
    mensen er worden eisen gesteld aan de knallen van cakes in Nederland, dus als je een filmpje heb en je hoort het in keulen (bij wijze van spreken) donderen, hou dan aub jezelf niet voor de gek..

    Dan weet je toch er klopt iets niet..

    maar waren de effecten klein en of anders dan op de china film.
    Laatst gewijzigd door bakero1973; 29 november 2014 om 22:41
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  14. #56
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    693 waarderingen in 168 posts
    Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet gegaan ben, moet er toch dik een uur voor rijden. wacht wel tot de demo's hier in de buurt.

  15. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    713
    685 waarderingen in 346 posts
    Veel producten vielen inderdaad tegen... De cakes van Zena vond ik erg goed! Met name de Zwarte Cross Box, Dikke boeketten en harde burst. Katan en Rubro vond ik weer erg matig... De Amazing Fan 100 ging niet helemaal lekker, Mega Cauliflower is veel geweld alleen heel snel voorbij en de XXL 140 komt op de film van Katan beter en mooier over dan in het echt. Van China Red vond ik de 24 Carat Gold wel erg mooi! Haokan heeft ook een mooie lijn aan cakes neergezet. De Amarok A is echt heel dik! En ze gaven nog een lekkere 'finale' zo halverwege met heel wat knalcakes van Royal. De Ultimate van Royal kwam op deze demo zeer goed over, alleen is de prijs een no go voor mij... De Wonderful World was voor mij wel de topper van Royal, Goud tot de grond! :P Laten we het maar niet over de Big Box hebben want die is gewoon verkeerd geprijsd... Finale van Royal was trouwens erg lekker! De patat trouwens ook! Ik heb er in ieder geval van genoten!
    Laatst gewijzigd door robinhood; 29 november 2014 om 23:02

  16. Deze 3 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


  17. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    713
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
    Hadden hetzelfde probleem om daar verzeild te raken. Ook eerst naar een plaats gestuurd 25 minuten verder. Maar uiteindelijk om 20.15 gearriveerd. Demo vanaf de weg(bij de parkeerplaats) bekeken. Was prima te volgen. Alles vies mij tegen op de cakeboxen van Zena en Wonderfull World van Royal na. Deze kwam nu duidelijk beter over dan op de winkeliersdemo. De Ano heaven four is iets aangepast? De Big box viel tegen. Plofjes en magere boeketten. Soms zaten er leuke stukken in, maar dit weegt niet op tegen de prijs. Ook van de Katan Boxen had ik meer verwacht. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook wel te hoog. Weet nu in ieder geval wat ik niet wil kopen ;)
    Demo zat verder goed in elkaar en mooie eindshow.

    (weet iemand welke knalcakes er tussendoor werden afgestoken?)
    Sky Explosion van Haokan

  18. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  19. #59
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.970
    Thanks
    2.330
    3.389 waarderingen in 1.554 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Hoe waren die nieuwe cakes van Rubro dan?
    Ik vond ze erg tegenvallen.
    Het filmpje van Rubro van Great Barbarian komt helemaal niet overeen met de werkelijk.
    Magere effecten, jammer...
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  20. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  21. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    En de Magic Mojo dan, ook slecht?

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •