Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 196 t/m 210 van 243
  1. #196
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
    Me halve winkelwagentje was niet meer op voorraad op moment dat ik wou afrekenen
    Toch is het een raar fenomeen dat je een winkelwagen vol met producten laadt, en als je dan wilt afrekenen tot de conclusie komt dat anderen 'm voor de helft hebben leeggejat?!

    Als dat bij de Albert Heijn zou gebeuren zouden er heuse veldslagen in de supermarkt ontstaan, denk ik.
    Het is mij daar in ieder geval nooit overkomen...
    Bij de Aldi wel eens, moet ik eerlijk toegeven, toen ik de laatste pakken melk had gescoord en iemand anders dacht dat hij ze wilde hebben en ze uit mijn karretje haalde toen hij dacht dat ik niet keek.
    Dat heb ik toen in mijn beste Marokkaans uit zijn gedachten kunnen praten. Of wellicht speelde het mee dat ik een kleine veertig centimeter groter was?!?

    Maar om op de kern van het verhaal terug te komen: doorwinkelen als de voorraad beperkt is kan dus blijkbaar niet met dit systeem, want dan bestaat het risico dat al je bijna-gekochte artikelen uit je mandje worden gejat!
    Het is mij ook overkomen; van de zeven artikelen die ik had ingeladen en die op dat moment dus nog beschikbaar waren, waren er bij het afrekenen nog maar vier beschikbaar. Ik had er zo de balen van dat ik de hele bestelling heb geannuleerd!

    Ik klaag niet, en ben Kuiper ook zeer dankbaar voor de geweldige akties.
    Achteraf was ik er ook niet rouwig meer om, want ik heb al veel te veel besteld en houd nu nog een paar honderdjes in mijn zak, maar toch vind ik het een vreemd fenomeen...
    Waarvan akte, bij deze!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen cass voor het bericht:


  3. #197
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
    Want als je producten van de voorraad gaat afhalen wanneer ze in een winkelwagentje worden gelegd, dan krijg je dat een aantal mensen producten in hun winkelwagentje leggen, maar deze nooit bestellen. En in dat geval zit de winkel (nu Kuiper) met onverkochte producten, die ze anders wel hadden verkocht.
    Daarom is het heel simpel, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

    Ik dank Kuiper weer voor deze actie.
    Ik heb het dit keer alleen bij een paar Raw Whistlers gehouden.

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  4. Deze gebruiker waardeert flyineddy voor het bericht:


  5. #198
    VWC-Lid Potige_smurf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2011
    Locatie
    Het wijze oosten.
    Berichten
    314
    Thanks
    212
    167 waarderingen in 118 posts
    Wederom gebruik kunnen maken van deze mooie actie.
    Een aantal mooie boxen kunnen scoren.
    Als er trouwens gestemd moet worden over de ophaaldag/tijd,ik ben voor om het om /rond middernacht te doen.Freaks onder elkaar,kletsen en gewoon gezelligheid.
    Ik heb plek voor 1 persoon in mijn auto tegen die tijd.Mocht die uit het oosten komen natuurlijk.

  6. Deze gebruiker waardeert Potige_smurf voor het bericht:


  7. #199
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Toch is het een raar fenomeen dat je een winkelwagen vol met producten laadt, en als je dan wilt afrekenen tot de conclusie komt dat anderen 'm voor de helft hebben leeggejat?!

    Als dat bij de Albert Heijn zou gebeuren zouden er heuse veldslagen in de supermarkt ontstaan, denk ik.
    Het is mij daar in ieder geval nooit overkomen...
    Bij de Aldi wel eens, moet ik eerlijk toegeven, toen ik de laatste pakken melk had gescoord en iemand anders dacht dat hij ze wilde hebben en ze uit mijn karretje haalde toen hij dacht dat ik niet keek.
    Dat heb ik toen in mijn beste Marokkaans uit zijn gedachten kunnen praten. Of wellicht speelde het mee dat ik een kleine veertig centimeter groter was?!?

    Maar om op de kern van het verhaal terug te komen: doorwinkelen als de voorraad beperkt is kan dus blijkbaar niet met dit systeem, want dan bestaat het risico dat al je bijna-gekochte artikelen uit je mandje worden gejat!
    Het is mij ook overkomen; van de zeven artikelen die ik had ingeladen en die op dat moment dus nog beschikbaar waren, waren er bij het afrekenen nog maar vier beschikbaar. Ik had er zo de balen van dat ik de hele bestelling heb geannuleerd!

    Ik klaag niet, en ben Kuiper ook zeer dankbaar voor de geweldige akties.
    Achteraf was ik er ook niet rouwig meer om, want ik heb al veel te veel besteld en houd nu nog een paar honderdjes in mijn zak, maar toch vind ik het een vreemd fenomeen...
    Waarvan akte, bij deze!
    Een vreemd fenomeen is het in principe niet. Het is namelijk heel simpel, zolang er niet betaald is gebeurt er niets met de voorraad. Dus wanneer vijf mensen de laatste van een bepaald product in hun winkelwagen hebben liggen en nummer 3 betaald het eerst, dan heeft nummer 3 het artikel en de rest heeft, helaas, pech. Of dit wenselijk is, daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten, maar het houdt de actie wel spannend Voorlopig zien wij dan ook geen noodzaak om hiervoor een aanpassing te maken in het systeem.

    @Potige_Smurf:

    Over de afhaaltijden horen jullie later meer. De mogelijkheid voor freaks om bestellingen in de nacht op te halen lijkt zowel voor de freaks als voor Kuiper Koekange interessant, dus we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  9. #200
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Een vreemd fenomeen is het in principe niet. Het is namelijk heel simpel, zolang er niet betaald is gebeurt er niets met de voorraad. Dus wanneer vijf mensen de laatste van een bepaald product in hun winkelwagen hebben liggen en nummer 3 betaald het eerst, dan heeft nummer 3 het artikel en de rest heeft, helaas, pech. Of dit wenselijk is, daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten, maar het houdt de actie wel spannend Voorlopig zien wij dan ook geen noodzaak om hiervoor een aanpassing te maken in het systeem.

    @Potige_Smurf:

    Over de afhaaltijden horen jullie later meer. De mogelijkheid voor freaks om bestellingen in de nacht op te halen lijkt zowel voor de freaks als voor Kuiper Koekange interessant, dus we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.
    @Pyroguy

    Je hebt helemaal gelijk!! En van tevoren ook gewaarschuwd, degenen die t snelst zijn hebben gewoon de mazzel dat ze de producten hebben, heel simpel gewoon.

  10. Deze 4 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  11. #201
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Ik begrijp heel goed hoe het werkt, en Pyroguy had van tevoren gewaarschuwd voor beperkte voorraden, dus daar maak ik me niet druk over. Het gaat me meer om de tegenstelling met "normaal" winkelen, waarbij je alles wat je in je karretje gooit ook daadwerkelijk kunt kopen zonder dat iemand anders ermee aan de haal gaat.

    Met snelheid van reageren heeft het op zich niks te maken, maar uitsluitend met de snelheid van afrekenen.
    Zelfs al heb je als eerste een bepaald product in je mandje, dan nog kan het gebeuren dat je het niet krijgt doordat je te lang wacht met afrekenen. Of als je internetverbinding hapert, of je bank niet snel genoeg meewerkt, of....

    Ik ben het op zich wel met Pyroguy eens dat alleen hiervoor niet het hele systeem op de schop hoeft, al weet ik dat het programmatechnisch niet eens zo'n ingrijpende maatregel is. Er zijn bijvoorbeeld webwinkelprogramma's die een product in een winkelwagen bijvoorbeeld een kwartier uit de voorraad halen; als er binnen dat kwartier niet betaald wordt dan komt het product weer beschikbaar voor anderen.

    Maar goed, bij Kuiper is dat dus niet op die manier geprogrammeerd, en de moraal van het verhaal in de huidige situatie is dus: niet doorwinkelen als je een bepaald product op zeker wilt binnenslepen!
    Dan maar liever meerdere kleine bestellingen plaatsen, of gokken dat er genoeg voorraad van-, en/of weinig belangstelling voor bepaalde producten is....
    Voor degenen die nu teleurgesteld zijn is dit misschien iets om te onthouden voor de volgende keer!

  12. Deze 3 gebruikers waarderen cass voor het bericht:


  13. #202
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    753
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    ik wil er toch even op reageren cass je heb het over tegenstelling tot normaal wikelen nou ik denk als jij in de supermarkt staat en je kar vol heb en je kijkt even niet dat deze helemaal leeg word gehaald als je 50% KORTING krijgt

    ik denk dat iedereen het wel weet hoe het werkt op de site( maande ervaring de meeste ) en ja dan is de keuze aan jou wacht je en ja dan kan het zijn dat je wat miste of bestel je eerst net als ik wat op je lijst staat en winkel je daarna verder en bestel je wat bij het wordt 1 grote bestelling dus waarom niet en ja ook ik ik denk iedereen wel die graag nog wat bij gekocht had wat er niet is peg
    ik ben al blij me wat ik heb kunnen krijgen en later komt het misschien nog in de shop maar dan met minder korting nou dan neem ik dat voor lief

  14. Deze gebruiker waardeert wesley.s voor het bericht:


  15. #203
    VWC-Lid alex24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    34
    18 waarderingen in 13 posts
    Voor de liefhebber heeft Kuiper nog een paar toppijlen op de site gezet.

    De PRO ROCKETS1

  16. Deze 2 gebruikers waarderen alex24 voor het bericht:


  17. #204
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    753
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    toch ben ik heel nieuwsgierig of er 1 sep weer iets komt
    cakes dat nog over is bv en er staat nog eigen cakes / boxen

    ( voor mij is het de eerst keer dat ik hier bestel dus ik weet totaal niet wat de eigen cakes zijn )

  18. Deze gebruiker waardeert wesley.s voor het bericht:


  19. #205
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Onder 'eigen cakes' verstaan wij onder andere de Sixty Four en de Forty Four. Deze zijn overigens in juli aan bod gekomen.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  21. #206
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    753
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Onder 'eigen cakes' verstaan wij onder andere de Sixty Four en de Forty Four. Deze zijn overigens in juli aan bod gekomen.

    kijk dan weet ik dat ook weer beiden gehad beide goed

  22. Deze gebruiker waardeert wesley.s voor het bericht:


  23. #207
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    33
    Thanks
    1
    19 waarderingen in 13 posts
    Zie ik nu de afgelopen dagen een aantal cakes van Bonfire op de site erbij komen?

    Heb nog wel een lijstje van Bonfire cakes die ik graag zou willen bestellen als ze er zijn.

  24. #208
    VWC-Lid wesley.s's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2012
    Locatie
    nieuwegein
    Berichten
    753
    Thanks
    0
    334 waarderingen in 177 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
    Zie ik nu de afgelopen dagen een aantal cakes van Bonfire op de site erbij komen?
    klopt had ik ook al gezien

  25. #209
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Alle Bonfire artikelen die we nog op voorraad hebben staan nu op de site onder Op=Op inderdaad. Meer komt er niet bij, aangezien we dit niet meer in het assortiment hebben.

  26. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  27. #210
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    33
    Thanks
    1
    19 waarderingen in 13 posts
    Nou das dan jammer voor wesley en mij pyroguy.

    Maar denk dat jullie vast nog mooie acties bekend maken komende maanden.
    Ik moet alleen nog even kijken of alles in de auto gaat passen of dat ik een busje moet gaan regelen hehe

Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •