Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 243

Hybrid View

  1. #1
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts

    Kuiper Koekange | Maandacties

    _________________


    Kuiper Koekange

    Zeker 20 jaar geleden besloot de heer Kuiper een start te maken met de verkoop van vuurwerk. Dit begon klein als een hobby, maar inmiddels is Kuiper Koekange bij veel mensen in het noorden een begrip geworden als verkooppunt van vuurwerk!

    Afgelopen jaar zijn we gestart met het vernieuwen van de zaak op het gebied van vuurwerkverkoop. Zo is de webshop vernieuwd, de showroom aangepakt en het assortiment kritisch samengesteld. Kuiper tracht iedere klantengroep naar tevredenheid te kunnen behandelen, van consument tot doorgewinterde freak. Niet alleen door kwaliteitsproducten te leveren voor scherpe prijzen, maar ook klantvriendelijkheid en service staat bij ons hoog in het vaandel.


    Maandacties

    Een nieuw fenomeen bij Kuiper zijn dit jaar de maandacties. Afgelopen jaar merkten wij dat veel liefhebbers met het probleem zitten dat het aanschaffen van de vuurwerkcollectie wel een erg grote kostenpost is zo aan het einde van het jaar. Om dit wat te verzachten, gaan vanaf 1 april 2014 de zogenaamde maandacties van start. Dit houdt in dat iedere maand één leverancier in het middelpunt staat. De gehele collectie van de betreffende leverancier wordt dan voor extra scherpe prijzen aangeboden. Wij hopen de freaks hiermee tegemoet te kunnen komen!

    Uiteraard is het bestelde vuurwerk enkel af te halen tijdens de daarvoor bestemde afhaaldagen, namelijk 29, 30 en 31 december.


    Maandactie april
    Rubro vuurwerk


    Maandactie mei
    Lesli vuurwerk


    Maandactie juni
    Wolff vuurwerk


    Maandactie juli
    Royal fireworks


    Contact

    Indien er vragen of onduidelijkheden zijn heeft het de voorkeur dat je mij even een PM of mail stuurt. Dit om het topic overzichtelijk te houden.





    Facebook: https://www.facebook.com/kuipervuurwerk
    Website: http://www.kuiper-vuurwerk.nl

    Kuiper Koekange B.V.
    Dorpsstraat 57
    7958 RM Koekange
    Tel. 0522-451231






    Vraag en antwoord
    Vraag: Geldt de gratis cake actie die normaal van toepassing is ook tijdens deze maandacties?

    Antwoord: Tijdens de maandacties zul je bij iedere besteedde €100.- een gratis cake krijgen. De hoeveelheid wordt bepaald aan de hand van het totaalbedrag. Deze cakes kunnen wel afwijken in soort en waarde van de cakes die normaliter van toepassing zijn. Bij reguliere bestellingen buiten de acties om krijgt men een cake van een adviesverkoopwaarde ronde de €40. Wanneer mijn in de reguliere bestelperiode liever korting krijgt kan dit via het kortingscode systeem. Echter krijgt men in dit geval geen gratis cake.

    Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen, en staan alle bestellingen die ik verspreid over het jaar heb gedaan dan klaar?

    Antwoord: De bestellingen worden ruim van te voren klaargemaakt en staan dus ten tijde van het afhalen voor je klaar. Afhalen kan op 29, 30 en 31 december op een nader te bepalen tijdstip. Hierover nemen wij nog contact met je op.

    Vraag: Kan ik mijn vuurwerk ook 's nachts ophalen, zodat ik het zo vroeg mogelijk heb?

    Antwoord: Wij zijn momenteel aan het kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn. Wanneer hier duidelijkheid over is zullen wij dit op het forum kenbaar maken.

    Vraag: Ik wil een cake bestellen, maar ik zie de melding 'Alleen in de winkel verkrijgbaar' verschijnen. Wat betekent dit?

    Vraag: Dit is een melding die standaard op onze websites verschijnt wanneer een artikel niet meer op voorraad is. Op de vuurwerksite betekent dit dat het artikel dus niet meer voorradig is en ook in de winkel niet meer op te halen is. Neem contact met ons op voor een alternatief of om te achterhalen wanneer het artikel weer leverbaar is.

    Vraag: Ik wil een bepaald product bestellen, maar zie dit niet op de site staan.

    Antwoord: Wanneer een product niet op de site staat kan het zijn dat deze uitverkocht is of niet meer geleverd wordt. Echter kan het ook zo zijn dat wij het artikel niet in ons assortiment hebben opgenomen, omdat we niet álles op kunnen nemen. Neem contact met ons op voor een alternatief product of te kijken wat andere mogelijkheden zijn. Misschien is het wel een verborgen topper die wij over het hoofd hebben gezien...

    Vraag: Ik wil wat bestellen, maar zie alleen maar adviesprijzen op de site staan?

    Antwoord: In dit geval zijn er op dat moment geen lopende acties. Neem contact met ons op voor meer informatie over toekomstige acties. Wanneer hier meer over bekend is zullen wij dit echter ook bekend maken o het forum
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 15 oktober 2014 om 13:38 Reden: FAQ uitgebreid

  2. Deze 11 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid smeinkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    239
    Thanks
    159
    227 waarderingen in 123 posts
    Geweldige actie!!

  4. #3
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.777
    Thanks
    3.299
    11.381 waarderingen in 5.130 posts
    Mooie producten met mooie kortingen alleen zie ik geen kortingen op de producten van Rubro, of zie ik dat nu verkeerd... is daar een reden voor ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #4
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Mooie producten met mooie kortingen alleen zie ik geen kortingen op de producten van Rubro, of zie ik dat nu verkeerd... is daar een reden voor ?
    Op het product dat je interesse heeft klikken, zodat je naar de pagina van het betreffende product gaat. Dan zou de actieprijs zichtbaar moeten zijn.

    Voorbeeld:
    http://www.kuiper-vuurwerk.nl/vc-op-...nt-cake-1.html

  6. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.777
    Thanks
    3.299
    11.381 waarderingen in 5.130 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Op het product dat je interesse heeft klikken, zodat je naar de pagina van het betreffende product gaat. Dan zou de actieprijs zichtbaar moeten zijn.

    Voorbeeld:
    http://www.kuiper-vuurwerk.nl/vc-op-...nt-cake-1.html
    Aha dat is duidelijk, alleen vaag dat het bij alle andere artikelen al meteen in het overzicht staat vermeld en dat je er bij de artikelen van Rubro pas achter komt als je daadwerkelijk het product selecteert
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Zooo, jullie introduceren bij deze een nieuw probleem bij de freaks....

    Elke maand een geld probleem,heerlijke actie. En het nodigt uit tot onoverzichtelijk veel vuurwerk dit jaar. Smikkel smikkel.

  10. Deze 3 gebruikers waarderen jrvuurwerk voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Wat een superactie zeg! Geeft ons freaks de ultieme mogelijkheid onze aankopen te spreiden! wel 1 vraag van mijn kant: stopt de actie wanneer alle importeurs aan bod zijn geweest, of komen de producten van sommige importeurs meerdere keren in de aanbieding?

  12. Deze gebruiker waardeert anco26 voor het bericht:


  13. #8
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
    Wat een superactie zeg! Geeft ons freaks de ultieme mogelijkheid onze aankopen te spreiden! wel 1 vraag van mijn kant: stopt de actie wanneer alle importeurs aan bod zijn geweest, of komen de producten van sommige importeurs meerdere keren in de aanbieding?

    Voorlopig staat enkel op de planning dat iedere importeur één keer aan bod komt. Ga hier dus maar van uit. Daarna zullen in ieder geval de producten die uit ons assortiment gaan voor even scherpe prijzen aangeboden worden.

    De gratis cake actie bij besteding van iedere €100.- geldt overigens ook gewoon deze maanden. De gratis cakes kunnen echter wel afwijken van de drie cakes op die op de site zijn weergegeven.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Aha dat is duidelijk, alleen vaag dat het bij alle andere artikelen al meteen in het overzicht staat vermeld en dat je er bij de artikelen van Rubro pas achter komt als je daadwerkelijk het product selecteert
    Hopelijk is het nu duidelijker.
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 4 april 2014 om 12:04 Reden: Kleine wijziging

  14. #9
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Pff, mooie prijzen hoor, wanneer openen jullie een vestiging hier in Brabant?
    Het is echt een heel end weg helaas

  15. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  16. #10
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.052
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Geweldig actie wederom, waarvoor dank.
    Mooi de bestellingen in het jaar spreiden, ideaal voor vele onder ons.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  18. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    donders lekkere aanbieding. Ik weet nu al dat mijn budget overschreden gaat worden op deze manier. Moet mezelf nu wel echt ff in de hand houden en goed kijken wat ik echt wil ipv lukraak kopen.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  19. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  20. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Er staat op de website een mat voor van 39,95 voor 19,95... in de omschrijving staat een 14 meter lange mat....ofterwel de ook wel genoemde 100.000 klapper.

    Nou is 20 euro wel heeel erg weinig voor een 100.000 dus vroeg ik mij af, is het niet bij toeval de 50.000?

    Als het echt zo'n wagenwiel is voor 20 euro, bestel ik er een paar.

  21. #13
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
    Er staat op de website een mat voor van 39,95 voor 19,95... in de omschrijving staat een 14 meter lange mat....ofterwel de ook wel genoemde 100.000 klapper.

    Nou is 20 euro wel heeel erg weinig voor een 100.000 dus vroeg ik mij af, is het niet bij toeval de 50.000?

    Als het echt zo'n wagenwiel is voor 20 euro, bestel ik er een paar.
    Ik durf niet te zeggen hoeveel knallers er op zitten, maar 100.000 zullen het er vast niet zijn.
    Hiervan is overigens nog maar 1 beschikbaar!

  22. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    677
    Thanks
    80
    264 waarderingen in 164 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Ik durf niet te zeggen hoeveel knallers er op zitten, maar 100.000 zullen het er vast niet zijn.
    Hiervan is overigens nog maar 1 beschikbaar!
    Ligt dat rolletje er nog ? Indien aanwezig blieft ik hem wel . Zou al bestellen maar ben nog benieuwd wat er met royal gedaan wordt.

  23. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    kon het niet laten om tocht iets te bestellen.
    Dus maar twee x event stage maker gekocht. Eerst maar eens rustig verder kijken wat ik meer wil hebben en past in mijn show.
    De event stagemaker past goed bij het overgaan van tails naar gewone cakes. Maar er ligt nog genoeg moos daar.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  24. Deze 2 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •