Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 104 van 104
  1. #91
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.500
    Thanks
    715
    762 waarderingen in 417 posts
    Woooow, die onderste is echt wel heel vet! Die bovenste neem ik denk ik sowieso niet, heb al aardig wat Happy Thunder Q's die redelijk vergelijkbaar zijn.

  2. #92
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Gister een aantal nieuwe producten van zena getest, onder andere Canis, Worst Nightmare en het nieuwe 4 cakes assortiment. Wat zitten er toch weer toppers bij dit jaar we trappen af met de canis!

    Canis



    Worst nightmare



    Ook nieuw dit jaar het 4 Cakes assortiment :

    Royal Place



    Night Star



    Kings Heaven



    Magu Night

    No Pyro ! No Party !

  3. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Snap dat je alle media op afstand probeert te houden. Aan de andere kant horen ze nu wel alleen het verhaal van de mensen die tegen vuurwerk zijn..

  4. Deze gebruiker waardeert JeRe voor het bericht:


  5. #94
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Het maakt niet uit of ik wel of geen verhaal voor ze doe... het wordt toch allemaal verdraaid.
    No Pyro ! No Party !

  6. Deze gebruiker waardeert feabal voor het bericht:


  7. #95
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2014
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 3 posts
    Feabal wat heftig vind het gewoon flauw een vuurwerk verbod in die straat het is maar een keer per jaar
    ik hoop toch nog dat je een super oud en nieuw hebt dit jaar
    Groetjes inge

  8. Deze gebruiker waardeert inge2015 voor het bericht:


  9. #96
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Nouja zeg, dit is wel heel erg sneu gedoe. Gewoon aan de andere kant van de straat gaan stoken dit jaar en zorgen dat je niet te veel vuurwerk in huis hebt Als ze je dan komen controleren ben je in ieder geval niet strafbaar bezig. Zouden ze een probleem maken als je wat spullen heb doorgelont? Ik hoop in ieder geval dat je nog wel van O&N kan genieten dit jaar

  10. Deze gebruiker waardeert Meshuggah voor het bericht:


  11. #97
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Vreemd zeg, dus doordat er iemand veel vuurwerk afsteekt hebben ze die straat als vw vrijzone ingericht.
    Dacht dat dit alleen gold bijzondere omgevingen zoals, dieren, ouderen en openbare ruimtes zoals centrum.
    Dit is wel aardig een inside job.

  12. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  13. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    man man man wat een gezeik zeg. Op een 1 of andere manier zijn het toch een bepaalt type mensen die zo lopen te zeiken, als je naar dat nieuwbericht kijkt ook, het druipt er vanaf.. het erge is waarschijnlijk dat als je een straat verderop gaat stoken, waar het wel mag. Ze daar vervolgens over gaan lopen zeiken omdat ze er dan nog onverlast van hebben.. Het zal nooit goed zijn bij deze mensen totdat vuurwerk volledig verboden is..:(

  14. Deze gebruiker waardeert SanderB10 voor het bericht:


  15. #99
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Wat een verhaal man! Die wanhopige lokale 'journalist' zou je toch wat aan willen doen.. Erg vervelend dat jou dit allemaal moet overkomen. Ik hoop dat het niet je oud & nieuw plezier gaat vergallen. Misschien pakt het allemaal juist positief voor je uit als je een andere (betere) stook plek weet te vinden.

  16. #100
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Vreemd zeg, dus doordat er iemand veel vuurwerk afsteekt hebben ze die straat als vw vrijzone ingericht.
    Dacht dat dit alleen gold bijzondere omgevingen zoals, dieren, ouderen en openbare ruimtes zoals centrum.
    Dit is wel aardig een inside job.
    Klinkt inderdaad als een straatbewoner met connecties bij de politie/gemeente. Zo ken ik ook iemand die er voor heeft gezorgd dat een complete rondweg is omgeleid, zodat het verkeer niet allemaal door de straat van zijn dochter meer kon rijden (m.a.w. haar huis zou minder waard worden)

    -edit: net ook het filmpje gezien. Gewoon een stel droeftoeters die het niet kunnen velen dat iemand 1 dag in het jaar even lekker los gaat haha. Ik hoop dat de mannen van die vrouwtjes zich rotschamen voor deze diep trieste actie.

  17. #101
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
    Het maakt niet uit of ik wel of geen verhaal voor ze doe... het wordt toch allemaal verdraaid.
    Ja dat is ook wel weer zo helaas.. Ongelofelijk dat mensen op zo'n manier je hobby proberen te verzieken.. Net als de rest hierboven, hoop dat je er alsnog een mooie dag van kan maken!

  18. #102
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Hey feabal woon jij in een koophuis of huur huis, met tuin/dakterras/binnenplaats?

    Men kan een vuurwerkvrij zone of verbod instellen voor de openbare weg, maar niet voor eigen terrein.

    Dit ben ik te weten gekomen door de berichten van de vuurwerkvrije zone in hilversum te volgen.

  19. #103
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Dit vind ik wel heel triest hoor vooral omdat ze het ook gewoon op de man spelen en eerst zieltjes hebben lopen winnen in jou straat voordat ze wat durfde te ondernemen. Nu eigenlijk al een beetje een nare jaarwisseling voor jou.. Hoop dat je alsnog gewoon lol kunt beleven over een maandje zonder dat er teveel gedoe van komt!

  20. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    107
    Thanks
    139
    78 waarderingen in 47 posts
    Hebben deze buurtbewoners je ooit aangesproken over de overlast, of ben jij bij hun langs gegaan hier over? Eerlijk is eerlijk, ik begrijp best dan iemand er last van heeft als er de hele dag voor hun deur gedreund wordt. Dit kan gewoon hinderlijk zijn. Maar ze hadden op z'n minst de discussie aan kunnen gaan en een compromis kunnen sluiten. Hoe het nu gegaan is is gewoon zielig.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •