Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 104
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Berichten
    405
    Thanks
    97
    229 waarderingen in 90 posts
    Dat iemand die brief had verstuurd was inderdaad het meest droevige, maar wij als echte freaks. Gaan natuurlijk een ommetje maken met mevrouw en kind. En laten ons niet zomaar aan de kant schuiven, dat hebben ze van 10 tot 01.50 ook flink mogen weten, vrijwel continue 2 tot 6 cake's tegelijk de lucht in! Iets om nooit te vergeten, dit jaar misschien met z'n alle maar een mooie show in elkaar zetten. En dan alleen in de vooravond en daarna los spul schieten!
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

  2. Deze gebruiker waardeert mat96matje voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    wat flauw van die brief van een anonieme buurtbewoner!!!
    ben wel benieuwd naar die foto!

  4. #63
    VWC-Lid SweetCoconut's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    417
    Thanks
    543
    148 waarderingen in 76 posts
    Dat is wel een heel slechte brief haha...
    Het is volgens hun maar 1 dag zoals het hoort dus ik weet niet waar ze zo moeilijk over doen.

  5. #64
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Haha wat een grap, begint vanaf 10.00.. Prima toch? Hier hoef je je dus echt niets van aan te trekken.

  6. #65
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Met "zwaar vuurwerk".... Hoeveel verstand hebben hun daar nu weer van.... Ja wij hadden salute's maar die hebben we op een hele andere locatie geschoten niet eens in het dorp waar ik woon...
    No Pyro ! No Party !

  7. #66
    VWC-Lid bassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2013
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    159
    Thanks
    120
    121 waarderingen in 73 posts
    Wat voor een slechte grap is dit nu weer, vanaf 10:00 is toch gewoon een nette tijd. Het is maar eens per jaar dus laat jullie gewoon je gang gaan. Maar inderdaad trek jullie er niets van aan zulke mensen zijn er nou eenmaal.

  8. #67
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Tussen alles door heb ik nog een filmpje klaar gemaakt !

    2 x 3" xplode salute !

    No Pyro ! No Party !

  9. Deze 2 gebruikers waarderen feabal voor het bericht:


  10. #68
    VWC-Lid 80grammer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Berichten
    4
    Thanks
    2
    5 waarderingen in 2 posts
    Die brief is wel erg laag. Ik vraag me af wie er harder stookt, jij met vuurwerk op de toegestane datum en tijd of zij tussen jou en de buren.. bah

  11. #69
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Zo nog eentje voor het slapen gaan dan maar !

    tijd voor de zink 902 !



    Wat hier nog bij wil toevoegen, is dat ik de zink 902 nog niet ben tegen gekomen ! en dit de enigste zink 902 is die ik ooit heb mee gemaakt! Een pijl waarna ik lang naar opzoek ben geweest en die eigenlijk per toeval zich voor deed! Wat het extra mooi maakt is dat ik nu kan zeggen dat ik alle zink pijlen gehad heb
    No Pyro ! No Party !

  12. Deze 2 gebruikers waarderen feabal voor het bericht:


  13. #70
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Heb je ook de Zink 906 gehad dan?

    Mooie filmpjes, en erg ***** van die buren. Zou wel oppassen, want der zitten echt van die ratten bij die je oud en nieuw willen verpesten!

  14. #71
    VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Berichten
    396
    Thanks
    195
    436 waarderingen in 154 posts
    Tijd voor een update !

    Deze keer geen foto's of beelden van producten, maar een essentieel onder deel van de totale oud & nieuw bedeling. Dit jaar heb ik een #roadtrip gedaan gedeeltelijk samen met matje96 en over deze trip ga ik dan nu een verslagje doen.

    De roadroad trip startte vrijdag avond de 27e rond 19:30, waar een vriend van mij met zijn bakwagen mij thuis kwam ophalen om samen richting de studio in Moerdrecht te vertrekken voor de avp nachtbrakers uitzending. Rond 22:30 arriveerden wij dan ook in de studio van pro fm. Om een gezellige nacht radio te maken tot 08:00 in de morgen.

    Nadat de nachtbrakers uitzending erop zat en die vriend van mij een aantal uurtjes in de bakwagen had liggen tukken (hij is in de nacht ergens gaan slapen om fit de weg op te kunnen ) vertrokken we dan richting Zierikzee waar we rond 09:15 aan kwamen voor een ontbijtje.

    Naam: ontbijtje zierikzee.jpg
Bekeken: 321
Grootte: 13,6 KB

    Het ontbijtje !

    Na het ontbijtje en ons even opgefrist te hebben konden we dan rond 10:45 weer verder richting Vuurwerkland steenbergen waar ik matje96 zou meeten, zodat hij met ons mee richting Limburg kon om hier zijn oud en nieuw te vieren! rond de klok van 12:00 kwamen we dan ook aan bij Vuurwerkland steenbergen, waar matje96 zijn bestelling + gewonnen prijs op haalde.

    Naam: steen bergen.jpg
Bekeken: 87
Grootte: 162,6 KB

    Vuurwerkland Steenbergen

    Na het foto momentje met de dame van het Zena promo team konden we onze reis voort zetten en was de volgende halte Ed raket in Bergem op zoom waar zo rond de klok van 13:00 aan kwamen. Om mijn eerste bestelling van de dag op te halen !

    Naam: Ed raket.jpg
Bekeken: 77
Grootte: 126,2 KB

    Ed Raket

    Deze winkel was overigens nieuw voor mij,misschien is de locatie niet zo super van die winkel en vinden andere het een slechte winkel... Ik heb er niks over te klagen, mijn bestelling stond klaar vriendelijk personeel en we konden snel door naar de volgende vuurwerk winkel! En zo vertrokken wij rond de klok van 13:00 richting Haokan in Roosendaal! Waar wij zo rond de klok van 13:15 aan kwamen !

    Naam: Haokan.jpg
Bekeken: 91
Grootte: 126,6 KB

    Haokan Roosendaal

    Ook deze winkel was voor mij nieuw, ik had hier meerdere bestellingen geplaatst door het jaar heen... Ik had zelfs een aantal dingen laten reserveren die er later niet bleken te zijn en waar de verkopers nikt van wisten... Waarna ik met Jo zelf contact heb op genomen die het begrijpelijk druk had maar die wel met een passende oplossing kwam ! in een woord TOP-service ! Mij zien ze komend jaar zeker terug bij Haokan ! Door dit op onthoud duurde het iets langer mag wat maakt het uit want wie kwamen we tegen voor de 2e x de knappe dame van het Zena promo team ! Geen foto momentje met haar wel een leuk praatje... Ook goed toch ? . Na ongeveer konden we onze korte reis voortzetten want nog geen 100 meter verder lag de volgende vuurwerk winkel al ! Vesta vuurwerk ! waar we zo rond de klok van 14:15 aankwamen !

    Naam: Vesta.jpg
Bekeken: 86
Grootte: 129,7 KB

    Vesta Vuurwerk

    Waar matje zijn bestelling moest ophalen, op zich een prima winkel, alleen een raar systeem na mijn mening Erg veel mensen die bij de losse verkoop aan het werk waren terwijl het bij de afhaal bestellingen tamelijk druk was... en daar maar 2 mensen aan het werk waren... Naja je kan niet alles hebben ! na een klein half uurtje konden we dan op weg naar Etten-Leur naar life en garden waar we tegen de klok van 15:00 aan kwamen.

    (Helaas geen foto van deze zaak maar zoals de naam al zegt het is een tuin centrum ! )

    Bij life & Garden ging het niet helemaal zoals geplant, Ik had ergens vroeg in december een bestelling via de web-shop geplaatst. Een bestelling voor €30,- Volgens de webshop was De Crown final box C van €175 voor €30,-... Dit vond ik al tamelijk verdacht en stiekem wist ik dat dit niet kon... Naja eigenwijs als ik ben toch maar besteld... Toen we de bestelling op gingen halen bleek de final box niet geleverd te zijn en werd de leiding gevende erbij gehaald.. De beste man hoorde gelijk dat ik niet uit de buurt kwam en kwam meteen met een passende oplossing... Ik kreeg 2 x Kamuro time ter waarde van €54.95 + 1 x de Vittali Color Mines Ter waarde van €54,95 ! Was dat probleem opgelost en ik was er blij mee ! Zo konde we rond de klok van 15:20 vertrekken richting Sittart waar de volgende winkels op de planning stonden : Stienen en Sparkless fireworks Waar we zo rond de klok van 16:45 dan ook aan kwamen bij Sparkless !

    Naam: Sparkles.jpg
Bekeken: 68
Grootte: 157,5 KB

    Sparkless Fireworks

    Een winkel waar ik al een aantal jaar kom, wat me dit jaar wel opviel het kan zijn dat we vlak voor sluiting aan kwamen maar het was er bizar rustig. Na dat ik mijn bestelling gekregen had en een fototje had gemaakt van de winkel konden we dan verder naar Stienen waar we rond de klok van 17:00 aan kwamen !

    Naam: stienen.jpg
Bekeken: 66
Grootte: 182,3 KB

    Stienen

    Ook hier was het rustig, terwijl deze winkel tot 21:00 geopend was. Tijdens het wachten op de bestellingen zag ik 2 x Dazle dust staan voor €2,- per stuk deze gelijk gekocht en wat zijn dat toch geweldige single shot's !

    Nadat we bij Stienen onze bestelling in ontvangst hadden genomen was het tijd voor de laatste winkel van de dag Vuurwerk Gigant Heerlen. Een beetje eigenaardig personeel werkte er en ik was dan ook weer blij dat ik mijn bestelling had en weer buiten stond. En zo konden we onze reis af maken om terug te keren naar huis met al onze aanwinsten !

    Een foto van de aankomst, staat lang niet alles op !

    Naam: PC281697.jpg
Bekeken: 98
Grootte: 141,9 KB

    Bij binnen komst !

    Het was een hele geslaagde dag ! wel vermoeiend na het eten de collectie nog uitgestald en toen na een dag van zoon 38 uur zonder slaap heerlijk geslapen ! Maandag nog een aantal bestellingen opgehaald hier in de omgeving maar daar geen foto's van aangezien deze trip niet onder de #Roadtrip viel!

    Grtz Feab
    No Pyro ! No Party !

  15. Deze 6 gebruikers waarderen feabal voor het bericht:


  16. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Berichten
    35
    Thanks
    6
    36 waarderingen in 14 posts
    Omg die brief...

    Drop dat mens eens in een echte oorlogsgebied, dan weet ze tenminste het verschil.

    Maar één ding snap ik niet, heeft ze dit briefje bij iedereen ingegooid? Of is ze langs de deuren gegaan met dit briefje? Waarschijnlijk heeft ze nog nooit van een printer gehoord.

    Wel gedurfd voor iemand die er pas is komen wonen. Wordt dus weer tijd voor hun om snel te verhuizen, want ik verwacht niet dat jullie er een moer van aantrekken .
    Gewoon doorgaan met afsteken en het niet laten verzieken door een aantal droeftoeters in je buurt.

  17. Deze gebruiker waardeert Hurm voor het bericht:


  18. #73
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    Bedankt voor de foto's en films,was ook een leuke dag bij de wolff demo waar ik jullie leerde kennen en jullie waren gelijk vrienden van me ,jammer dat in jullie woonplaats dit weer moet gebeuren dat maakt de sfeer niet zo goed daar maar jullie hebben wel een groot leuke O&N gehad en hoop dat ik jullie weer ziet bij demo/show.

    gr.Richard

  19. Deze gebruiker waardeert MOH1975 voor het bericht:


  20. #74
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Ik heb zoiets ook mee gemaakt,en kan je zeggen dat de gene die je het minst verdenkt meestal de dader is die gene die met je mee voelt en begrip voor jou situatie heeft.dat is 9 van de 10 keer de gene die je naait. Ik zou gewoon ook een brief schrijven met jou kant van het verhaal en dat bij iedereen in de bus doen.Of stoute schoenen aan trekken en die gene die je verdenkt gewoon aanbellen en net doen of je weet dat zij het zijn,gaan ze vanzelf praten,en anders krijg je te horen wie er achter zit.Niemand wil de schuld krijgen van de daden van een ander.

  21. Deze gebruiker waardeert nismo voor het bericht:


  22. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    713
    685 waarderingen in 346 posts
    Lekkere filmpjes en foto's! En wat een berg vuurwerk!

    Netjes dat je het zo hebt opgelost met die vrouw en haar kind, om even een paar uurtjes weg te gaan. Een beetje aan elkaar denken op zo'n dag is helemaal niet erg en als zo iemand het netjes vraag al helemaal niet. Top! Alleen die brief is echt te zielig... Waarom lopen ze niet gewoon even op jullie af en lossen ze het op d.m.v. een gesprek? Begrijp best dat je boos/geïrriteerd werd toen je die brief in je hand gedrukt kreeg, zou ik ook zijn. Grappig dat ze lopen te zeuren dat je om 10:00u al begint. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken. Enigste wat ik vind is dat sommige mensen elkaar tegenwoordig geen plezier meer gunnen en alleen maar aan zichzelf denken.

  23. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •