Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 39 van 129 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 585 van 1931
  1. #571
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik jou geholpen, was jij diegene met 3 bestellingen? Ik ben er vrijwillig bij gaan staan om te helpen omdat het allemaal veelste druk werd, er was geen tijd om mij in te werken of iets dergelijks dus sorry als het een tijdje duurde.

    Dat producten er niet meer waren lag ook niet echt aan vuurwerkland, maar aan de importeurs die dingen verkeerd of zelfs niet leveren. Dat heb ik vandaag erg vaak gezien en ik hoop dat ik je wat vervangingsproducten betreft toch wel tegemoet ben gekomen. Gewoon zelf laten kiezen i.p.v. zomaar wat pakken en totaalwaarde nog euro of 5 er bovenop als ik het me goed herinner, ik heb m'n best gedaan.

    Ik ben in ieder geval kapot. Morgen kom ik weer helpen tot ik van huis uit wordt gebeld dat de visite er is. Maar ik denk niet dat iemand hier daar nog wat aan heeft.
    Geen probleem verder! Ik baal er alleen van dat er zoveel niet was.

    Top van je dat je vrijwillig helpt

  2. #572
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Patroontje,

    Erg tof dat je ziet dat ze een probleem hebben, en dat je dan gewoon gaat helpen. Goed initiatief.
    Personeel zag er al afgemat uit toen we aankwamen. Daarvoor alle respect.
    De sfeer in de winkel bleef nog vrij goed gezien het feit dat sommige mensen uren moesten wachten.
    Bij ons waren een paar artikelen er niet (Stars over Paris, Jaloers, Hypnotized), maar we werden geholpen aan goede vervangers.

    Het is met de ruimte die ze hebben echt roeien met de riemen die ze hebben.
    Vorig jaar was ik niet blij, maar nu wist ik enigszins wat me te wachten stond. Ook mochten we vanwege een grote bestelling inladen aan de zijkant. Dat helpt natuurlijk ook.
    Daar werden we keurig geholpen trouwens!
    Volgend jaar weer? Denk het wel ja.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht
    Er is daar simpelweg te weinig ruimte voor. De inpakbunker is maar een klein kamertje en de ruimte waar je evt. bestellingen kwijt zou kunnen is ook relatief klein (een loots). Ik weet niet of jullie doorhebben hoeveel ruimte je nodig hebt om alle freakbestellingen alvast klaar te leggen, maar als je dat zou doen dan kun je gerust een paar gymzalen afhuren. Jullie beseffen denk ik niet hoe gigantisch veel bestellingen er lagen. ;) Hele uitpuilende mappen vol.

  3. #573
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VW-fanaat Bekijk bericht
    Ik kom er net achter dat ik een aantal producten mis van mn bestelling bij steenbergen :(

    Ik mis nog 1x Goud Assortiment en 1x Fusion.
    Ik heb al een email gestuurd.

    Weten jullie hoe dit word afgehandeld?
    Emailen tijdens deze dagen helpt niet meer, omdat ze gewoon geen tijd hebben om de mail te beantwoorden.
    De enige optie is even telefonisch contact op te nemen en naar de winkel te rijden (mits je het dit oud&nieuw nog wilt hebben) anders komt het het jaar er op vast en zeker wel goed.
    Groeten...:)

  4. #574
    VWC-Lid hansiepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2008
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    70
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb niet alle voorgaande berichten gelezen, maar ik snap wel dat iedereen lang heeft moeten wachten...

    ik kom vanuit Etten-Leur speciaal naar Steenbergen voor het vuurwerk en de korting. Er zijn mensen die van verder komen plus alle Steenbergenaren zelf nog.
    Dat het dan druk is, oké, maar jongens, dit had beter georganiseerd kunnen worden.
    Bijvoorbeeld minder bestellingen aannemen,
    een grotere afhaalbalie,
    duidelijk aangeven waar bestelling af gegeven kunnen worden,
    en waar opgehaalt kunnen worden.
    Ik werd ook onaangenaam verrast door het feit dat ze plotseling met de losse verkoop waren gestopt. Ik moest eigenlijk nog een hele bestelling voor onze groep halen, wat we gisteren pas hadden afgesproken, nu moet ik alsnog naar een andere winkel. En ik heb meer mensen met lege handen de winkel zien verlaten.

    pluspuntje: die tent bij de deur om je bestelling te controleren is een goed idee.

    Voor iedereen bij Steenbergen: Jullie zullen zeker je best hebben gedaan, daar twijfel ik niet aan, de service was, alhoewel wat laat, wel goed. En het vuurwerk en de prijzen blijven natuurlijk het beste maar over die kortingen:
    Klopt het niet dat jullie die gaven omdat het vorig jaar (blijkbaar) ook al een chaos was?
    Hoe zal het volgend jaar gaan?

    Ik heb mijn vuurwerk in ieder geval binnen....
    [URL="http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=349776&postcount=15"][B]Hansiepower's dummiecollectie.[/B]<Klik! [/URL]

  5. #575
    VWC-Lid Gunner1001's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 mei 2010
    Berichten
    341
    Thanks
    111
    386 waarderingen in 87 posts
    krijg net een sms van sunseeker , men maatje , die is nu pas de deur uit daarow .

    en ongetwijfeld zullen er nog veel meer mensen staan die nu pas hun bestelling krijgen , of later .
    respect dat steenbergen door blijft gaan , maar dit kan gewoon niet , teveel aangenomen , met te weinig ruimte en personeel , ook de indeling van de showroom was niet in orde , 200 man doorelkaarheen gehutseld die geen idee hadden wat er met hun bestellings bon gedaan moest worden , loop pad van balie naar deur met volle kratten was er ook niet echt .

    mijn tips ( ik heb al een verslagin het korting topic geplaatst ) .

    zorg volgend jaar of morgen , dat er aanduidingen zijn waar je met je bestelling moet zijn .

    zorg ervoor dat er niet teveel mensen in de showroom zijn , dan maar een aantal mensen buiten laten wachten .

    voor de langere termijn , zorg dat voorbestellingen ook voorbestellingen zijn, en pak ze van te voren in , als hiervoor de opslag niet naar is , dan moet dat nodig veranderd worden , willen jullie aanspraak doen op een grote groep consumenten .

    zorg voor een uitgang waar je makkelijk door kan met bestellingen , dit scheelt ook weer tijd .
    ook een puntje , zorg dat bestellingen ook echt compleet zijn , als er haastig gewerkt word , dan vallen er steken , dit gaat ook ten koste van tijd , en hierdoor word de doorstroming ook beperkt .

    -----------------------------------

    voor de rest , @ snakebite .

    ik vind het prima dat jij vrijwillig die mensen bij steenbergen helpt , maar als een winkel zoals steenbergen , die een grote groep consumenten aanspreekt om bij steenbergen te kopen , dan hoort het niet zo te zijn , dat er op het oog te weinig personeel rond loopt .

    het klopte gewoon niet vandaag , waarschijnlijk zal het morgen allemaal wat vlekkelozer verlopen ( ga ik vanuit ) .

    jammer dat het allemaal zo een chaos was vandaag .

  6. #576
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Vuurwerkverkoop in Brabant begonnen

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  7. #577
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Om 19:15 weggereden, en ik ben nu enkele minuten thuis. En dat kwam niet omdat ik zo gezellig heb nagepraat....

  8. #578
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2009
    Berichten
    129
    Thanks
    33
    36 waarderingen in 28 posts
    Ik ben 's ochtends geweest. Ook ik heb bijna 3 uur moeten wachten. Ik heb iemand v/h personeel aangesproken dat dit echt niet kan. In eerste instantie krijg je geen reactie. Weer die meneer angeproken en rustig uitgelegd dat het ronduit belachelijk is dat wanneer ik een freak bestelling doe, ruim op tijd ingeleverd, na de demo, van hun zo lang moet wachten. Wat nu de boosdoener was dat er ook bestellingen van de losse verkoop doorheen gingen, dat is volgens mij de boosdoener. Als je een bloktijd hebt voor freaks moet je geen losse verkoop en normale bestellingen aannemen, doe dan 2 of alle 3 de dagen van 07:00 tot 10:00 uur voor de freaks en voor de losse verkoop en normale bestellingen na 10:00 uur. Doe dit dan met verschillende ploegen, volgens mij moet je keihard werken om al die freakbestellingen te kunnen verwerken. Wat ik ook na de demo in de winkel heb gezegd, maak een scheiding tussen binnenkomen en weggaan. Bonnetje afgegeven, ga lekker een bakje koffie drinken en zorg dat er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer er een bestelling klaar staat. Ik zag personeel inpakken, uitpakken 10 keer een naam of nummer roepen, wat meestal niet werd gehoord in de drukte en ook weer helpen om vuurwerk naar de auto's van de mensen te dragen. Een betere rolverdeling, waar je je ook aan moet houden, moet er komen. Inpakkers pakken alleen maar in. In de showroom staan de mensen om de bestellingen aan te nemen. En er zijn een aantal mensen die meehelpen om het vuurwerk naar de auto's van de klanten te brengen. Dit vind ik een service. Limiteer het aantal bestellingen per blok (van een half uur). Ik weet zeker dat er freaks zijn die willen helpen denken hoe het volgend jaar echt beter kan/moet anders gaat het klanten kosten. Let op dat je succes niet tegen je gaat werken. Dat ik 1 pot mistte, (de Hawaii. 2 besteld, 1 geleverd) vind ik balen, ik ga er niet voor terug, een uur rijden. Voor de dingen die er niet waren heb ik goede vervangers gehad.
    Mannen werk ze de komende 2 dagen en tot volgend jaar, met hopelijk weer een mooie kortingsactie.

  9. #579
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    382
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    gister stond ik ook 19 uur in de menigte en vertrok weer om 21:30.
    Het was druk maar dat weet men die daar ook is geweest mijn vriendin vond het geweldig de drukte, jong en oud die op hun bestelde waar aan het wachten waren.

    Ik denk zelf als de overheid de verkoop/afhaal dagen van 3 naar 4 of 5 dagen maakt dat het ook veel drukte scheelt. Dan kan de detailist de dagen veel beter indelen en de klanten veel beter afhandelen.

    Respect voor de medewerkers van vuurwerkland-Steenbergen die hebben gister lopen zwoegen. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer profiteren van jullie kortingen.

  10. #580
    VWC-Lid HaagsKruit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    178
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik was gister om 19:45 aanwezig en ik verliet de winkel om 22:30 en daarna weer richting zoetermeer (uur rijden). Ik te herkennen aan een blauwe jas + denhaag handschoenen en opgeschore koppie in het midden van de horizontale balie.

    Ik moet zeggen dat ik lang heb moeten wachten en zelfs gewoon 1x genegeerd werd toen ik met me bestelling stond te zwaaien terwijl de gene die helemaal vooraan stonden er minder lang/even lang stonden als ik wel werden aangenomen ik toch wel een leuke avond heb gehad. Je hoorde wel veel gezeik, maar ik heb het onwijs gezellig gehad. Ik had me vriendin bij me en we stonden in een groepje in het midden en met een hoop geouwehoer en gezelligheid sla je je er wel doorheen! Ik stond bijna de heleavond met LeMoN te praten en dat was natuurlijk gezellig!

    Respect voor snakebite/patroontje die vrijwillig keihard heeft staan helpen en er als een echte freak rondliep!

    Verder de freaks/mensen die achteraf wat te kort komen heb ik geen medelijden mee. Als je je bestelling kreeg werd het meestal gelijk met je gecheckt door een medewerker en vaak werd je ook nog doorverwezen naar de speciale tent bij de ingang waar je alles zelf in de gewenste dozen/tassen kon stoppen en rustig kon nakijken op de tafels.

    Mijn cakes en belangrijk spul hadden ze allemaal netjes op voorraad, maar kreeg wel een paar kleine vervangers waar ik best blij mee was! Je kreeg bijvoorbeeld voor de Sunwarrior 2x de Cruise rocket en dat is top! Verder kreeg ik ipv een gratis pakje flashing demon gewoon een pak grondbloem knal.

    Wat soms wel sneu was is dat de medewerkers zich helemaal de tiefus hadden gerend en dan eindelijk met de bestelling aankwamen er gewoon nog mensen aan het zeiken waren toen ze hun bestelling kregen. Erg jammer om te zien, omdat die jongens er ook niks aan kunnen doen.

    Al met al lang moeten wachten, maar wel super gezellig gehad en goed sfeer kunnen proeven! Ik sta er net zo goed volgend jaar weer!

    Dit kan natuurlijk zelfs de beste overkomen!
    HaagsKrùit onwès explausief

  11. #581
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
    Om 19:15 weggereden, en ik ben nu enkele minuten thuis. En dat kwam niet omdat ik zo gezellig heb nagepraat....
    Had jij die grote bestelling van 6 a4tjes? :P
    anders heb ik nie met jou staan praten..

    -----

    Snap dat de bunkers te klein zijn, alleen als ik anderhalve maand van te voren me producten netjes bestel? mag ik er toch wel vanuit gaan dat als ik de 29e savonds aankom dat mijn spullen er nog gewoon zijn en niet uitverkocht zijn??

    Mensen die 's morgens er waren, hadden dus deel van de producten wel die ik niet had? moet ik het zo zien?

  12. #582
    VWC-Lid JefFreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Berichten
    531
    Thanks
    163
    1.021 waarderingen in 298 posts
    20.00 stapten we binnen en 0.30 reden we weg,ff vuurwerk ophalen echt absurd
    wel alle respect voor de helpers,ik zou het zelf niet willen doen en zeker daar niet haha wat een stress
    alleen wel raar dat er op gegeven moment een ventje net naar huis was gestuurd zonder silver salute omdat die op zou zijn,5seconden later stond er een silver salute op de toonbank en daarna heb ik er nog meer voorbij zien komen, dus dat begrijp ik dan niet helemaal

  13. #583
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    382
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    wat men ook vergeet is dat steenbergen geen lokale dealer is, er komen mensen uit alle hoeken van Nederland bijv: Urk, Zoetermeer, Nijmegen en als alles tegelijk aankomt dan heb je wachttijden en vooral als een winkel grotere kortingen geeft aan de klant.

  14. #584
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Toch vind ik dat je de mensen beter moet bedienen/informeren in de winkel.

    Er staat nergens wat je moet doen met je bestelling, plus er staat geen persooneel in de winkel.

    Ik geef heel veel geld uit bij steenbergen (en heel veel freaks met mij), daar verwacht ik ondanks de korting wel beetje service voor (en al mijn vuurwerk).

    Heb wel heel veel respect voor de mensen die helpen deze dagen!! Vind alleen dat over het geheel het echt beter aangepakt had moeten worden.

    Dan maar volgend jaar misschien minder bestellingen aannemen, en geen garantie geven dat als je besteld alles er ook is!!

  15. #585
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
    Had jij die grote bestelling van 6 a4tjes? :P
    anders heb ik nie met jou staan praten..

    -----

    Snap dat de bunkers te klein zijn, alleen als ik anderhalve maand van te voren me producten netjes bestel? mag ik er toch wel vanuit gaan dat als ik de 29e savonds aankom dat mijn spullen er nog gewoon zijn en niet uitverkocht zijn??

    Mensen die 's morgens er waren, hadden dus deel van de producten wel die ik niet had? moet ik het zo zien?
    Nee, zo groot was mijn bestelling helemaal niet

Pagina 39 van 129 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •