Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 222

Threaded View

  1. #11
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts

    Verslag Knokke Heist 21-08-2011

    Ik hoop dat jullie dit niet als een dubbel topic zien , aangezien er al een knokke topic bestaat.


    Nou daar gaan we, de afgelopen paar dagen waren al druk qua vuurwerk en werk. Vrijdag avond Scheveningen zaterdag werken en daarna weer door na schevenigen, gister wakker worden rond 8 uur, omdat ik graag de films van scheveningen online wou hebben. Even wat foto`s en films bewerkt en toen was het 12 uur, het moment om naar Knokke te gaan, dit was voor mij zoiezo als speciaal aangezien ik daar nog nooit was geweest en al helemaal nog nooit iets van Vaccalluzzo.

    Om 12 uur zou jappy-b voor me huis staan, maar wie jappy kent weet al wat ik daarop ga zeggen hij was dr niet, dus dan maar bij het station afgesproken. Eenmaal daar aangekomen en een peukie gerookt te hebben, hebben we de trein gepakt naar den-haag. Daar eenmaal aangekomen en weer een peuk te hebben gedaan, pakte we de trein richting Gilze rijen, na een klein uurtje waaren we daarzo, Ricow stond al op het station op ons te wachten, even kennis gemaakt met hem , daarna de auto in gegaan. Na ongeveer 30 min te hebben gereden begon het te regenen ! oww neej he dachten we, maar gelukkig viel het allemaal mee !.
    Toen begonnen we honger te krijgen, en is het jullie al opgevallen wanneer je via breda naar knokke wilt, en eenmaal de grens over bent gegaan dat het gewoon geen bezinepompen zijn ? , dus maar verder rijden met een leege buik.

    Eenmaal in Knokke aangekomen hebben we ongeveer 20 rondjes gereden, om een parkeer plek te vinden !, deze hebben we ongeveer op 10 Min afstand van het schietveld gevonden, dus dat was wel lekker !.

    We zijn natuurlijk direct richtig het schietvel gelopen, en wie stond daar.... Jackert. Hij was er natuurlijk al vroeg bij om zo de perfect beelden te maken. Natuurlijk heb ik zelf ook wat foto`s gemaakt van de opbouw.




    Wat een geweldig ding was dit ! heb gewoon 10 min naar een kastje gekeken gisteren.


    Geweldig om deze 3 mannen te zien !


    Na het foto`s maken, en het nodige te hebben gebabbeld, zijn we ff gaan eten. Zeer goede tent gevonden, wel wat duur maar ach het was het wel waardt.
    Lekker stukke osse haas en wat biertjes naar binnen gewerkt. Daarna zijn we boven op de dijk te gaan staan, we kwamen net optijd aan want het was al aardig druk, maar jack had nog een plekkie aprt gehouden ! dus ik kon er goed staan. Toen kwam het wachten van 2 uur Dat hebben we goed opgevuld met praten over vuurwerk met verschillende mensen, zo ff een babbel gemaakt met DSNl, Thunderboy, Red Baron, heartworm en nog wat mensen. Nog ff snel een biertje en een hotdog naar binnen gedouwd, en toen begon het allemaal ! ik heb echt 6 mooie shows gezien, naar mijn mening zeer goede muziek keuze`s, en met zeer mooie kwaliteit single shots en diverse shells.

    Al met al ik heb me geen moment verveeld. Na een kleine 20 minutten vol plezier, was het helaas afgelopen. Nog even wat mensen gedag gezegt en de auto opgezocht. We moesten ff een kleine 15 minutten wachten voordat we knokke uit waaren,daarna geen problemen op de snelweg.

    Rond 2 uur was ik thuis met een zeer goed gevoel over deze dag !

    Ik wil ff ricow, jappy-b , en jack bedankt voor deze geweldige dag.


    Hierbij mij 2 favo shows van gisteren.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Ik hoop dat jullie het wat vonden.

    Gr stefan, Tot volgend jaar !
    Laatst gewijzigd door stefantvs; 22 augustus 2011 om 15:04
    http://www.stefandrukker.nl

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •