Me oude topic kan ik niet vinden maar ik las vandaag in de krant een interesant stukje.


Nederland is op zijn vingergetikt dat er bij een huiszoeking altijd een Rechter aanwezig moet zijn. Nederland doet dit niet en worden dus mensenrechten geschonden!

En terecht! Dat betekent dus dat als je ooit nog eens bezoek krijgt van de blauwe vrienden dat je dus moet opletten of er een rechter bij is anders moet je meteen je medewerking staken en desnoods laten oppakken want dan kan je achteraf in de rechtzaal beklag doen over de gang van zaken. Want wat de politie dus doet in Nederland is dus illegaal. Wrang hé? Komen ze op zoek naar illegaal vuurwerk op een illegale wijze.

Kortom de kans dat je nu een huiszoeking krijgt is weer een stuk kleiner. Want het kost veel geld om een rechter mee te nemen bovendien moet er ook prioriteit zijn. Zolang je geen kartonnen shells in de schuur hebt liggen en niet handelt is er weinig aan de hand. Als je 20 karton in de schuur hebt leggen en je handelt. Ja dan heb je niets aan dit stukje tekst. Want jouw willen ze dan nog heel graag oppakken ;)


Meer tips altijd welkom!