Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.294
    Thanks
    14.077
    5.846 waarderingen in 1.887 posts
    dat hoop ik ook omepje!
    wat een stunt hier worden wij(allefreaks) erg blij van!
    ik zeker! word in slaan

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De nieuwe prijzen van de Red Factory collectie als gevolg van de prijsverlagingen zijn in de eerste post van de topics toegevoegd.
    Later op de avond volgt de Royal Garden collectie

  3. #18
    VWC-Lid Silver Palm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    Zuiden des Lands
    Berichten
    192
    Thanks
    2
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik heb geen aandelen royal fireworks, maar ik ben wel zeer content hoe transperant ze naar hun kopers zijn. Een voorbeeld voor velen. Bij hun krijg ik steeds meer het idee dat vuurwerk een way of life is en niet, hoe krijg ik mijn zakken zo vol mogelijk.

  4. #19
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Bij deze mijn complimenten aan Royal Fireworks.
    Het zijn ook geen geringe prijsverlagingen, tot 10 euro goedkoper is geen uitzondering.
    Eerlijkheid en klantgerichtheid, dat spreekt mij enorm aan i.p.v. leugens en kaalplukkerij.
    Ze hadden al een aantal producten die ik goed geprijsd vond en wel zou willen hebben, maar nu kunnen daar een aantal artikelen bijgevoegd worden
    Alleen is het voor mij nog afwachten of er een dealer in mijn omgeving komt (Noord-Oost), maar dit motiveerd mij wel om eventueel een paar kilometers meer te rijden.
    Zo trek je klanten!

  5. #20
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroterror Bekijk bericht
    Ik heb geen aandelen royal fireworks, maar ik ben wel zeer content hoe transperant ze naar hun kopers zijn. Een voorbeeld voor velen. Bij hun krijg ik steeds meer het idee dat vuurwerk een way of life is en niet, hoe krijg ik mijn zakken zo vol mogelijk.
    kijk je slaat de spijker letterlijk op zijn kop , ik hoop dan ook dat de mensen dit nu goed gaan realiseren , het hele vuurwerk gebeuren rond royal fireworks is een hele grote uit de hand gelopen hobby , en het bedrijf is dan ook puur uit de passie ervan ontstaan.
    het gaat ons er dus ook niet om , om er rijk mee teworden maar puur om met de passie en hobby bezig tezijn, daarbij is het zo dat wij maar altegoed weten hoe het is als de prijzen ten gevolge van iets weer eens omhoog gaan ipv dat ze een keer op dezelfde lijn blijven laat staan dat ze een keer omlaag gaan , en toevallig hadden wij nu de kans om voor zowel de detaillisten alsmede voor de freaks de prijzen nog aantrekkelijker temaken ,vandaar dat wij het natuurlijk niet na laten om hier meteen gebruik van temaken en hopen dan ook dat we hiermee weer een stukje dichter bij de mensen kunnen komen en hopen dan ook dat de mensen tevreen zullen zijn met de prijsverlagingen.

    mvg
    Laatst gewijzigd door R@lph; 3 februari 2011 om 12:54

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    19-09-2009
    De nieuwe prijzen als gevolg van de prijsverlagingen zijn nu in alle topics toegevoegd.

  7. #22
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik sta er echt van te kijken van die prijsverlaging, echt geweldig gewoon.

    Het kan dus wel! Er zijn importeurs die er zelf nog een schep bovenop doen ( cake 10 euro duurder maken), dat is gewoon stelen van je klanten als jou kosten wel flink omlaag zijn gegaan. Ik begrijp dat je als bedrijf zoveel mogelijk winst wilt maken maar ik vind ook dat je je verantwoordelijkheid moet nemen als bedrijf, het moet wel leuk blijven voor de consument, elk jaar belachelijke prijsstijgingen doorvoeren daar maak je de markt uiteindelijk kapot mee!

    Petje af voor RF!!!!
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •