Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 120
  1. #16
    peterburgers
    Gast
    Ik denk dat ik dit jaar bij jullie ga bestellen. Ik heb alleen 1 vraag.

    Ik ga in totaal voor rond de 500 euro bestellen.
    Nu voor 200 euro en in november voor 300 euro.
    Als ik nu bestel voor 250 euro zal dat -20%korting dan 200 euro worden. Deze zal ik direct betalen.
    Maar wanneer ik in november het 2de gedeelte van mijn bestelling doe, dus voor 300 euro, dan zal ik bij mijn bestelling 25% korting krijgen en moeten betalen.

    Jullie zeggen dat de staffelkorting oploopt, ook wanneer je meerdere malen een bestelling plaats.
    Doordat ik in totaal voor ongeveer 500 euro zal bestellen heb ik over beide bestellingen dan recht op 30%.
    De eerste bestelling heb ik dan echter al betaald. Hoe verekenen jullie de oplopende staffelkorting over het totaal bedrag dan? Krijg ik het verschil dan achteraf terug?

    Ik hoor het graag van jullie.

  2. #17
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts
    Een hele goede vraag Peter, met een eigenlijk heel simpel antwoord: je krijgt waar je recht op hebt en dat is gebaseerd op het totaal van jouw bestellingen!

    In de backend van de website is het zo geregeld dat je in euro's over jouw gehele bestelling de korting krijgt waar je recht op hebt, ook al doe je jouw bestelling in bijv. 2 of 3 delen verspreid over 3 maanden. Ook om deze reden krijg je na een bestelling een persoonlijke code die helemaal rekening houdt met jouw persoonlijke stand qua kortingstaffel en keiharde eurootjes. Er hoeft dus niets achteraf geregeld te worden, maar bij je volgende bestelling wordt de extra verkregen korting met terugwerkende kracht verrekend.

    Het is technisch en rekenkundig wat ingewikkeld om dat hier allemaal uit te leggen, maar geloof mij, het klopt en je krijgt gegarandeerd waar je recht op hebt!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Een Secret Salute voor 0,00 als openingsaanbieding? Doe mij er maar 100!

    (waarschijnlijk ivm geen voorraad :P)

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Heerlijk om het assortiment maar groter en groter te zien worden, ben benieuwd naar de prijzen!

  5. #20
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
    Een Secret Salute voor 0,00 als openingsaanbieding? Doe mij er maar 100!

    (waarschijnlijk ivm geen voorraad :P)
    Staat er ook bij heh ChrissieOne...

    Uiteraard was Huisman vanavond ook aanwezig en kunnen genieten in Rijssen. Van bijna alle producten zijn de adviesverkoopprijzen bekend, maar van een aantal nog niet. Daarnaast zal Huisman een aantal producten scherper aanbieden dan de adviesverkoopprijzen maar hiervoor zijn wel de inkoopprijzen nodig. Deze zijn nog niet allemaal vastgesteld. Rubro heeft toegezegd Huisman de komende dagen van deze info te voorzien. Daarnaast zal Rubro aangeven wanneer de nieuwe producten in de verkoop gaan. Huisman zal Rubro hierin volgen. De komende tijd zullen er dus steeds meer producten worden toegevoegd. We kunnen niet wachten, want man wat een mooie spulletjes...
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Berichten
    53
    Thanks
    29
    95 waarderingen in 9 posts
    geldt deze actie ook als je alleen maar aanbiedingen koopt?

  7. #22
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firefreak1989 Bekijk bericht
    geldt deze actie ook als je alleen maar aanbiedingen koopt?
    De actie geldt op het volledige assortiment dus ook op Openingsaanbiedingen, acties, overige aanbiedingen, enz. Ook als je dus alleen maar aanbiedingen koopt!

    EDIT: er zijn inmiddels enkele uitzonderingen zoals de Weekaanbiedingen, Event Boxen van Rubro en ZENA Cakebox. Voor deze producten geldt echter wel een speciale aanbiedingsprijs en de waarde van deze bestelde producten tellen wel mee in het bepalen van de hoogte van de staffelkorting op andere producten.
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 12 oktober 2012 om 19:33
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    104
    197 waarderingen in 24 posts
    mooi werk nu nog even de nieuwe event boxen in het assortiment en misschien haal ik dit jaar dan wel me vuurwerk heel dicht bij huis, de actie is in ieder geval goed

  9. #24
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts
    Gaat helemaal goed komen Langekasper!
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. #25
    VWC-Lid Nondu1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    189
    Thanks
    51
    159 waarderingen in 63 posts
    Wanneer staat het gehele assortiment op de site of staat dat er al?

  11. #26
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nondu1 Bekijk bericht
    Wanneer staat het gehele assortiment op de site of staat dat er al?
    Op beide vragen is het antwoord hetzelfde: nog lang niet!

    Zoals een aantal post hierboven al staat is Rubro een mooi voorbeeld. Er staan op dit moment een aantal Rubro-aanbiedingen en een aantal Rubro-producten met een vaste prijs op de site. Daar komt nog een hele lading Rubro-producten bij van zowel bestaande als nieuwe 2012 producten. Huisman wacht nog op prijsinformatie van een deel van de bestaande en nieuwe producten. Daarnaast geeft Rubro zelf aan wanneer de nieuwe 2012 producten in de verkoop gaan, zeg maar wanneer de lancering van de nieuwe producten is. Zodra dat gebeurt verschijnen de nieuwe producten op de site.

    Voor ZENA en Lesli geldt dat er al een ruim assortiment op de site staat, vaak met mooie aanbiedingen. De nieuwe 2012 producten van deze leveranciers ontbreken nog omdat deze ook nog niet zijn gelanceerd. Ook daarvoor geldt dat dit pas na de winkelierdemo's zal gaan gebeuren.

    Voor veel aanbiedingen geldt Op = Op. Als je niet mis wil grijpen dan is het advies om die nu alvast te bestellen. Huisman telt jouw eerdere bestellingen bij elkaar op zodat altijd de hoogste kortingstaffel en in euro's de korting krijgt waar je recht op hebt.
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #27
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.910 waarderingen in 3.155 posts

    Smile Rubro-assortiment online!

    Het is zover: het Rubro-assortiment van Huisman Vuurwerk is toegevoegd aan de website!

    Op een paar producten na is alles ook per direct te bestellen waaronder niet alleen de traditionele toppers, maar ook de prachtige nieuwe cakes en boxen die tijdens de winkeliersdemo zijn gepresenteerd. En hiermee heeft Huisman Vuurwerk voor zover bekend de primeur te pakken van bijvoorbeeld de Event Box Immortal Gold, Spider King, Event Display 50mm en Secret Salvo!

    Op bijna alle producten is de Freak-actie van toepassing, ook op nieuwe en op producten met een aanbiedingsprijs. De enige uitzondering hierop zijn (helaas) de Event Boxen, maar niet getreurd: samen met Rubro biedt Huisman ons wel de kans om tegen een stuk lagere prijs persoonlijk kennis te maken met deze prachtige bakken. Er geldt een Aanbiedingsprijs waar verder dus geen extra korting vanaf gaat. De waarde van eventueel bestelde Event Box(en) telt wel mee in de hoogte van de staffelkorting op alle andere producten.

    Maak een Account aan, stel jouw Verlang- of Bestellijst samen op de website en vul in het afrekenscherm de code van de Freak-actie in zodat jouw korting automatisch wordt berekend. Meer over de Huisman Freak-actie lees je hierboven. De website vind je hier: www.huismanvuurwerk.nl

    Huisman Vuurwerk hoopt je gauw te mogen verwelkomen op de website en wenst je veel plezier!

    Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust hier in dit topic.
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #28
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zo...was ik me toch ff erg benieuwd naar jullie prijzen voor de eventboxen
    Niet verkeerd moet ik zeggen!

  14. #29
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Heb het gezien en dat valt zeker niet tegen. Heb er alweer heel veel zin in als ik. Dit alles en dan met name van Rubro ziem

  15. #30
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Paar taalfouten hierboven en dat krijg je ervan als je ernaar kijkt naar al dat moois ga ervan bibberen. Hooo fijn hoor

Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •